Každé dieťa si vyberie zvieratko, ktorým chce byť. Posadajú do kruhu a zvolia prvého, od ktorého sa hra začne.
Striedavo tlieskajú rukami o stehná (2x tlesk, 2x plesk) a do rytmu hovoria mená zvierat, najprv vlastné, potom susedove.
Ak sa niekto pomýli či už vo výslovnosti, alebo v poradí, alebo akokoľvek inak, v nasledujúcom kole sa už nevyslovuje pomenovanie zvieraťa, ale len jeho charkteriskický zvuk.
Ak sa ten istý hráč znovu pomýli, už len nemo ukazuje charakteristický znak vyvoleného zvieraťa, a ak sa pomýli do tretice, vypadáva. Víťaz je ten, kto vydrží do konca.
Príklad: v kruhu sú zajac, mačka, sova
Začneme od zajaca: najprv povie seba:
Zajac - zajac (plesk plesk o stehná)
Mačka-mačka (tlesk tlesk dlaňami),
pokračuje mačka:
Mačka-mačka, sova-sova,
pokračuje sova:
Sova-sova, pes-pes,
Až kým sa niekto nepomýli. Hra prebieha plynule, za omyl sa považuje aj zdržanie, či prerušenie rytmu.